Blue POS Maloprodaja

Sve što trebate za maloprodajnu fiskalnu blagajnu, od jednostavnog izdavanja računa, vođenja skladišta, kreiranja ponuda do kompletne kontrole djelatnika.

Blue POS Maloprodaja, dizajnerski napredna fiskalna maloprodajna POS blagajna za sve vrste trgovina što uključuje dućane, pekare, mesnice, štandove i slične maloprodajne i uslužne objekte. Sadrži mnoštvo opcija kao što su financijsko i materijalno vođenje, načine plaćanja, više nivoa rada, više kasa u cjelinu, daljinski pristup podacima i još mnogo toga.

 

article mal opis 1Ako želite potpunu kontrolu nad Vašim poslovanjem, stabilnu blagajnu koja pruža sve opcije koje su Vam potrebne, manje problema sa zakonom i djelatnicima, efikasnije i modernije poslovanje, Blue POS Maloprodaja je pravi izbor za fiskalnu blagajnu. Blue POS Maloprodaja program radi na Windows operativnom sistemu. Kao bazu podataka koristi  besplatnu inačicu Microsoft SQL Server Express, što mu daje široki spektar dodatnih mogućnosti koje u DOS sučeljima (crno tekstualno sučelje bez grafike i naprednih funkcija) nije moguće koristiti. Program podržava mrežni rad što znači da jedna ili više kasa mogu biti spojene na centralni server. Korisnik u back office-u može pristupiti bilo kojoj kasi radi uvida u financijsko stanje u bilo kojem trenutku bez zaustavljanja rada kase. Zbog različitih zahtjeva naših klijenata Blue POS program dostupan je kao standardna PC te kao Touch screen verzija. Obje verzije sadrže iste funkcionalnosti te imaju mogućnost zajedničkog rada u mrežnom okruženju (primjerice neke kase mogu biti standard PC, dok druge u istom sustavu mogu biti Touch screen.). Tvrtka Plavo i dalje nastavlja razvoj Blue POS sustava, izdajući nove verzije sa novim funkcionalnostima koje su pretežno sugestija naših postojećih klijenata.

Što Blue POS Maloprodaja nudi Vama?

article mal opis 2Da bi stekli dojam o količini dostuphih opcija koje pruža Blue POS Maloprodaja, pogledajte djelomičnu listu najznačajnijih od njih.

  • Rad na više korisničkih razina (vlasnik, zaposlenik). Upisom šifre ili pomoću kartice program automatski prepoznaje je li korisnik administrator ili djelatnik.

  • Korištenje upisa šifre ili RF ID kartica za identifikaciju djelatnika i administratora sa zvučnim signalom uspješnog ili neuspješnog logiranja.

  • Praćenje aktivnosti djelatnika na način da se bilježe sve njegove akcije. Administrator ima uvid u taj izvještaj.

  • Opcija automatskog logiranja djelatnika u iznimnim slučajevima gdje je višestruko logiranje u sustav nepotrebno i usporava rad.

  • Izdavanje R1/R2 računa.

  • Rad s različitim načinima plaćanja (gotovina, kartice, itd.).

  • Opcija računanja ostatka prilikom izdavanja računa.

  • Mogućnost definiranja popusta na određenu stavku ili cijeli račun.

  • Formiranje više cijena za jedan artikal (2 cjenika).

  • Prikaz vrijednosti u EUR-ima na izdanom računu.

  • Kreiranje ponuda te automatsko kreiranje računa iz ponude.
  • Izgled tiskanog računa prema vlastitim željama.

  • Rad sa svim standardnim POS pisačima i sučeljima (COM, LPT ili USB pisači).

  • Ispis izvještaja na POS ili A4 pisač te izvoz u PDF datoteku ili Excel.

  • Korištenje bar koda pri ispisu računa.

  • Korištenje barkod skenera prilikom unosa artikla u račun.

  • Podrška za dodatni LED display za kupca.

  • Kontrola i uvid u dobavljače, tvrtke i osobe.

  • Evidencija nabave upisivanjem primki.

  • Kontrola skladiša (primke, izdatnice, inventure).

  • Uvid u trenutno stanje skladišta te povijest stanja skladišta u bilo kojem trenutku.

  • Korištenje zapisnika o promjeni cijena (ZPC)..

  • Pregled i ispis svih zakonski traženih izvješća.

  • Praćenje statistike prodaje u određenom satu jednog dana.

  • Kod većine izvještaja, osim tabličnog, prikazan je i grafički izvještaj.

  • Kontrola dnevnog pologa gotovine.

  • Mogućnost grupiranja artikala u određene grupe radi praćenja financijskih i materijalnih izvještaja po svakoj grupi posebno.

  • Korištenje različitih boja i veličina za Touch Screen tipke artikala radi bržeg uočavanja i rada djelatnika.

  • Prikaz logotipa tvrtke na računu i izvještajima.

  • Slanje financijskog i materijalnog izvještaja na e-mail.

  • Slanje financijskog izvještaja na SMS.

  • Više grafičkih skinova (boja) programa.

  • Automatsko detektiranje i prebacivanje baze podataka u novu poslovnu godinu.

  • Mogućnost daljinskog pristupa kasi (potreban pristup internetu) sa bilo kojeg mjesta na svijetu bez znanja i ometanja rada djelatnika.

  • Rad s više kasa u mreži pri čemu se sve kase ponašaju kao jedna.

  • Korisničke upute za rad u elektronskom i papirnatom obliku.

  • Prilagodljivost poreznim sustavima bez intervencije servisera koristeći automatsku izmjenu PDV stope poreza za sve artikle u sustavu.

  • Kompatibilnost sa poreznim i državnim zakonima u smislu poreznih stopa i načina rada programa.

Izvještaji koje pruža Blue POS Maloprodaja

article mal opis 3Blue POS Maloprodaja pruža veliki broj izvještaja koji voditelju poslovanja u svakom trenutku pružaju bitne informacije za kvalitetno poslovanje.

  • Lista artikala, dobavljača i tvrtki.

  • Lista svih računa za tekuću poslovnu godinu.

  • Lista računa za određeni dan.

  • Lista virmana.

  • Lista računa kreditnih kartica.

  • Lista računa za pojedinu vrstu plaćanja.

  • Lista virmana za pojedinu tvrtku.

  • Lista storniranih računa.

  • Specifična lista računa koja uključuje filtriranje po djelatniku, vrsti plaćanja, tvrtki, osobi, kasi, artiklu i vremenskom intervalu.

  • Dnevno i periodično financijsko izvješće (po djelatnicima, načinima plaćanja, grupama artikala, kasama, kategorijama artikala te PDV grupama).

  • Dnevno i periodično materijalno izvješće prodanih artikala, posebno po svakoj grupi posebno.

  • Knjiga ulaznih računa (URA) za vremenski period ili cijelu poslovnu godinu.

  • Knjiga izlaznih računa (IRA) za vremenski period ili cijelu poslovnu godinu.

  • Izvještaj rang liste prodaje artikala.

  • Izvještaj financijske statističke prodaje po satima.

  • Knjiga dnevnih prometa.

  • Izvještaj profita.

  • Liste i rekapitulacije primki i izdatnica.

  • Trenutno stanje skladišta i povijest stanja skladišta na dan i sat.

  • Lista i izvještaj inventure.

  • Lista i izvještaj zapisnika o promjeni cijena (ZPC).

  • Kalkulacija artikla.

  • Knjiga popisa.

  • Materijalnii dnevnik.

  • Izvještaj nabave i utroška artikla za odabrani period.

  • Lista dnevnih pologa.

  • Izvještaj početka rada za svaki radni dan.

  • Izvještaj aktivnosti djelatnika.

Zašto Blue POS?

Sample ImageProfesionalni Touch screen sustav fiskalne blagajne koji nudi:

  • Potpuna kontrola nad radom.

  • Ubrzava sve vaše poslove, sa svim informacijama za poslovanje i nabavu.

  • Pristup kasi s udaljenih lokacija (od kuće) te daljinski tisak svih izvješća.

  • Olakšana interakcija sa knjigovođom.

  • Jednostavan rad s programom.

Olakšajte svoj rad i postanite Blue POS korisnik.

Inačice programa

Sample ImageBlue POS program dolazi u dvije inačice: standard PC i Touch Screen verzija. Standard PC verzija dizajnirana je za rad koristeći klasičnu tipkovnicu dok je Touch Screen verzija dizajnirana za rad s Touch Screen ekranima (osjetljivim na dodir). Iako su inačice programa različite u prikazu i načinu rada, pružaju iste mogućnosti.

Mrežni rad

Sample ImageProgram podržava mrežni rad što znači da jedna ili više kasa mogu biti spojene na centralni server. Korisnik u back office-u može pristupiti bilo kojoj kasi radi uvida u financijsko stanje u bilo kojem trenutku bez zaustavljanja rada kase.

Tehnička podrška

Sample ImageKroz paušalno održavanje korisnik ima pravo na besplatnu telefonsku podršku, savjete i konzultacije unutar i izvan radnog vremena kao i intervencije putem interneta te besplatnu izradu novih verzija programa zbog nastalih zakonskih promjena. Konačno, paušalno održavanje uključuje i besplatni godišnji detaljni pregled i dijagnostiku stanja baze podataka.

Što Plavo nudi Vama

Sample ImageDjelatnici tvrtke Plavo svojim klijentima nude slijedeće usluge:

  • Dostava i instalacija kompletne opreme na Vašu lokaciju.

  • Stručna obuka osoblja (unos artikala i sirovina, rad sa skladištem, izdavaje računa, itd).

  • Umrežavanje više kasa u jedinstvenu cjelinu te korištenje back office-a za uvid stanja u bilo kojem trenutku.

  • Telefonska podrška unutar i izvan radnog vremena.

  • Osigurana podrška i servis u slučaju bilo kojeg kvara.

  • Otklanjanjanje kvara u istom radnom danu.

  • Praćenje i usklađivanje programa sa svim zakonskim promjenama.

Svim svojim klijentima preporučujemo plaćanje mjesečnog paušalnog iznosa za održavanje budući takvi klijenti imaju prioritet u servisiranju neispravne informatičke opreme.